Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

ΣΤΟ ΦΩΣ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ


Αγαπημένη μου Άνγκελα,
Αν και είμαι βαθιά πληγωμένος από τις αποφάσεις που πήρες για το μέλλον μας, θα ήθελα να ξέρεις πως είμαι γεννημένος μεγάλος αγωνιστής και δεν θα εγκαταλείψω ποτέ την προσπάθεια να κερδίσω, έστω και μια σταγόνα συμπάθειας, μια τρυφερή σου ματιά. Δεν θα εγκαταλείψω ποτέ τον αγώνα μου για σένα, μέχρι να τον δω να δικαιώνεται!  
Πολλοί είναι εκείνοι που με κατηγορούν ότι μάταια επιμένω σε μια τόσο καταστροφική σχέση μαζί σου, αφού, όπως είναι γνωστό, ανάμεσά μας υπάρχουν ανυπέρβλητα ιδεολογικά και υπαρξιακά εμπόδια και θα χρειαστεί να κάνω απανωτούς επώδυνους συμβιβασμούς. Όμως εγώ δεν τους ακούω, γιατί - όπως είπε κάποτε ο μεγάλος συμπατριώτης σου Νίτσε στην αγαπημένη του - είμαι ο μοναδικός άνθρωπος σε ολόκληρο τον κόσμο, που νιώθει όλα τα σκιρτήματα της ανώτερης ψυχής μέσα σου!
Σε αγαπώ ολοκληρωτικά γλυκέ μου τύραννε και είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω τα πάντα για να σε κατακτήσω. Όχι μόνο όλον τον πλούτο της πατρίδας μου και τα εδάφη της θα σου προσφέρω, όχι μόνο την αξιοπρέπειά μου και την αξιοπρέπεια ενός ολόκληρου λαού, αλλά ακόμη και αυτά τα ίδια τα ποσοστά του κόμματός μου είμαι διατεθειμένος να τα στρώσω χαλί για να πατήσεις πάνω του και να σε καμαρώσω!
 Έρωτά μου συγκλονιστικέ! Θα ήθελα να ξέρεις πως δεν είμαι ούτε σπάταλος ούτε επιπόλαιος όπως κάποιοι καλοθελητές με κατηγόρησαν τελευταία, επειδή έριξα μερικά κέρματα σε κάτι ξυπόλυτους ζητιάνους της πλατείας Συντάγματος. Αυτή αγαπημένη μου, ήταν μία εφάπαξ πληρωμή - και αυτό το έχω ξεκαθαρίσει δημόσια – και δεν υπάρχει πρόθεση να επαναληφθεί. Δεν θα το ξανακάνω αγάπη μου στο ορκίζομαι σε ότι έχω ιερό! Δηλαδή, στην καρέκλα και στον αφορολόγητο μισθό μου! Αν μάλιστα δεν ήμουν άθεος, θα φιλούσα ακόμη και σταυρό για να με πιστέψεις.
Όπως διαπιστώνεις άγγελέ μου, είμαι μαζί σου βαθιά και πλατιά ερωτευμένος και ταυτόχρονα τρομακτικά δυστυχισμένος. Πόσο θα αντέξω ακόμη την παγερή σου αδιαφορία και τη σκληράδα της καρδιάς σου; Κάθε ξημέρωμα που με βρίσκει έξω από την αγκαλιά σου με κυριεύει η αγωνία, πως δεν θα τα καταφέρω μέχρι το τέλος της ημέρας.
Οι κακές οι γλώσσες, σου είπαν τις προάλλες λατρεμένη μου, πως σε κάτι τουριστικές επιχειρήσεις που έχω στα νησιά του Αιγαίου υποσχέθηκα να πληρώσω εγώ αντί γι αυτές τους φόρους τους για έναν ολόκληρο χρόνο και πως έτσι δεν θα μπορέσω να σου αγοράσω εκείνο το χρυσό κολιέ με τα μπριλάντια και τα ζαφείρια, που τόσο σου άρεσε και θέλεις να στολίζει το λαιμό σου. Θέλω να σε διαβεβαιώσω όμως, πως δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα από αυτό. Συγκεκριμένα, πρέπει να ξέρεις,  πως στην περίπτωση που τα οικονομικά μου πέσουν έξω, εγώ θα κρατήσω τον λόγο μου και τα συμφωνημένα, και εν ανάγκη - αν και το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο -  δεσμεύομαι να λάβω αντισταθμιστικά μέτρα και να εξοικονομήσω ζεστό χρήμα, από τους μισθούς και τις συντάξεις των ανθρώπων της δούλεψής μου για να καλύψω τη διαφορά.  
Και εν πάση περιπτώσει, αν έγινε κάτι χωρίς την θέλησή μου για μία και μοναδική φορά, συγχώρα με έρωτά μου και μην ανησυχείς για το κολιέ σου. Θα σου το πάρω ο κόσμος να χαλάσει! Ακόμα κι αν χρειαστεί να πάρω τον μεγάλο μου τον κόφτη!!!
Τέλος, αγάπη μου μεγάλη, υπόσχομαι, αναγνωρίζω και δηλώνω, πως από εδώ και πέρα δεν θα ξανακάνω έξοδα και σπατάλες αν δεν εξασφαλίσω και τη σύμφωνη γνώμη σου. Επίσης θα ήθελα να ξέρεις αγαπημένη μου πως η αφοσίωσή μου θα είναι διαρκής εις τους αιώνας των αιώνων. Θα είμαι το σκυλάκι σου!
Εύχομαι, ο πόνος που σου προξένησα λατρεία μου, να γίνει αφετηρία για μια νέα περίοδο στη θυελλώδη σχέση μας!
Ο ταπεινός σου, αφοσιωμένος δούλος!
Ευκλείδης Ούβελης!

Δια του λόγου το ασφαλές 
Γιάννης Β. Δεβελέγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου