Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΑ ΠΛΑΝΑ»

 

       Αγαπητοί μου φίλοι! Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η παρουσίαση του βιβλίου μου «ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΑ ΠΛΑΝΑ», που είχε προγραμματισθεί να γίνει στην Αθήνα, δεν θα πραγματοποιηθεί τελικά, λόγω των απαγορεύσεων και των ειδικών συνθηκών που επικρατούν με αφορμή την πανδημία. Οφείλω να ευχαριστήσω εκ βάθους καρδίας, 
     (α) Τη Συγγραφέα, Ποιήτρια, Ζωγράφο και επί τιμή Σχολική Σύμβουλο κα Ελευθερία Τζιάλλα-Μάντζιου
      (β) Την καθηγήτρια Αστικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Αθηνών κα Ιωάννα Κονδύλη και 
     (γ) Τον Καρδιολόγο-Παιδοκαρδιολόγο και Συγγραφέα κ Βασίλειο Τόλη, που με τίμησαν με το ενδιαφέρον τους να παρουσιάσουν το εν λόγω έργο μου.
        Με την ευκαιρία θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σε συνεννόηση με τον εκδότη μου, όσοι εκδηλώσατε ενδιαφέρον να παραστείτε στην παρουσίαση του βιβλίου και όσοι φίλοι λάβετε αυτό το μήνυμα και επιθυμείτε να προμηθευτείτε το βιβλίο (όχι μόνο από την Αθήνα αλλά και από όλη την Ελλάδα), δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μου στο messenger ή στο τηλέφωνο 6977482261 και να δηλώσετε Διεύθυνση, ΤΚ και τηλέφωνο, και θα σας αποσταλεί αντικαταβολή το βιβλίο στο σπίτι σας με μόλις 12€ (τελική τιμή), χωρίς να επιβαρυνθείτε με τα έξοδα μεταφοράς και αντικαταβολής. (ήτοι συνολική έκπτωση 40%).
        Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την αγάπη σας! Καλές γιορτές!!!

Γιάννης Β. Δεβελέγκας,
Ιωάννινα 16 Δεκ 2020   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου