Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ


            Ο Μιχαλάκης, σπούδαζε στην Ανωτάτη Εθνική Σχολή Καλών Τεχνών των Παρισίων, γιατί …έπιανε το χέρι του!
Η Σίσι, απαρηγόρητη, έκανε διακοπές διαρκείας στη Γαλλική πρωτεύουσα, για να ξεχάσει τον λεγάμενο, που της είχε δώσει πριν λίγες μέρες στο Μαρούσι, τα …παπούτσια στο χέρι.
Συναντήθηκαν τυχαία μια Δευτέρα πρωί, στο εργαστήριο τέχνης Tattoo του διάσημου τατουέρ Αντουάν, στην αριστερή όχθη του Σηκουάνα:
-            Ελληνίδα είσαι; Κι εγώ από την Αθήνα. Σπουδάζω καλές τέχνες και ζωγραφική αλλά φαίνεται πως δεν έχει ψωμί η υπόθεση και γι αυτό σκέφτομαι να τα παρατήσω και να ασχοληθώ με το τατουάζ που έχει πέραση. Ο Αντουάν θα γίνει ο μέντοράς μου. Τον γνώρισα τις προάλλες σε ένα σεμινάριο δερματοστιξίας, με εκτίμησε από την πρώτη στιγμή και μου είπε: Μισέλ, θα γίνω ο «γκουρού» σου! Θα σου μάθω όλα τα μυστικά της τέχνης του Tattoo γιατί φαίνεται πως …έχεις χέρι»!!!
-              Εγώ απλά κάνω διακοπές, είπε η Σίσι και χαμήλωσε σεμνά τα βλέφαρά της. Είναι της μόδας βλέπεις και σκέφτηκα να κάνω ένα μικρό τατουάζ στο …μπράτσο, έτσι, για να θυμάμαι το Παρίσι!  
            Το αίσθημα ανάμεσα στη Σίσι και στον Μιχαλάκη ήταν κεραυνοβόλο! Άνθισε ξαφνικά και ανεξήγητα, ένας μεγάλος έρωτας: «Σε αγάπησα από την πρώτη στιγμή», της εκμυστηρεύτηκε ο Μιχαλάκης μια βδομάδα αργότερα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου της, στην δεξιά όχθη του Σηκουάνα. «Κι εγώ Μιχάλη μου το ίδιο, είσαι ο άντρας της ζωής μου, η πρώτη, η μεγάλη μου αγάπη και η παντοτινή», του ορκίστηκε η Σίσι και χαμήλωσε σεμνά τα βλέφαρά της.
            Οι μέρες όμως δυστυχώς πέρασαν γρήγορα, όπως συνηθίζουν να περνάνε οι μέρες σ’ αυτές τις περιπτώσεις, και η Σίσι πήρε το αεροπλάνο για Ελλάδα. Στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» την περίμενε με ανυπομονησία η κολλητή της.
-            Τι να σου πω Τέτη μου, της είπε μετά τα σχετικά σταυρωτά φιλιά, από εκείνα που μόνο οι καλύτερες οι φίλες ξέρουν να …σταυρώνουν. Ο Μιχάλης είναι μούρλια, το πάμε σοβαρά, και ο μπαμπάς του δικηγόρος, τα φυσάει, τρέλα σου λέω, είμαι τόσο ευτυχισμένη. Και η μαμά του εισοδηματίας, δεν ξέρουνε τι έχουνε, μοναχοπαίδι. Άσε! Που να σου τα λέω! Έχουμε και τον ίδιο ωροσκόπο! Είμαι τόσο, μα τόσο ερωτευμένη, για πρώτη φορά στη ζωή μου!
-            Τι λες βρε Σίσι; Πριν ένα μήνα δεν πήγες στο Παρίσι για να ξεχάσεις τον Λαλάκη τον Λέπουρα επειδή σε παράτησε; Εσύ δεν έλεγες πως ήταν ο άντρας της ζωής σου και δεν μπορούσες να τον ξεπεράσεις; Δεν είχες κάνει από ένα τατουάζ σε κάθε στήθος σου; Δύο μεγάλα Λάμδα κεφαλαία, για να του αποδείξεις πόσο αφοσιωμένη θα του είσαι;
-            Αυτά τα τακτοποίησε ο Ανουάν Τέτη μου, ο μέντορας του Μιχαλάκη. Πάμε όμως στην παραλία της Βάρκιζας, στο καφέ που με πήγαινε ο Λαλάκης για φρέντο καπουτσίνο και θα σου πω εκεί τις λεπτομέρειες.
***
-            Τέλεια είναι εδώ Τέτη μου. Πολύ μου έλειψε η θάλασσα και το γαλάζιο στο Παρίσι. Που λες, τη μέρα που συνάντησα τον Μιχαλάκη, όπως ξέρεις, είχα κλείσει ραντεβού στον Αντουάν για να μου σβήσει τα ηλίθια τα Λάμδα του Λαλάκη. Στην αρχή απογοητεύτηκα γιατί όπως μου είπε ο διάσημος αυτός τατουέρ - που κέντησε εκτός από τους άλλους και τη Βικτόρια Μπέκαμ - αυτά δεν σβήνουνε τελείως και θα έπρεπε να γίνει χειρουργείο. Είναι δηλαδή κάτι σαν τα μνημόνια στην Ελλάδα. Μόνιμα! Εδώ όμως βγήκε από μέσα μου το ελληνικό δαιμόνιο Τέτη μου και του αντιπρότεινα να κάνουμε κάτι σαν το τέταρτο μνημόνιο. Δηλαδή και τα ταττού του Λαλάκη να υπάρχουνε όπως τα μέτρα, και να μην ενοχλούν κανέναν γιατί θα κάνουμε αντίμετρα! 
-            Τώρα με μπέρδεψες τελείως Σίσι μου!
-            Του αντιπρότεινα λοιπόν σαν αντίμετρα, το κάθε Λάμδα να το μετατρέψει σε πύργο του Άιφελ, κάτι που γίνεται εύκολα!
-            Και εκείνος δέχθηκε;
-            Στην αρχή μου είπε ότι ήτανε απάτη, πρόστυχο, ανήθικο και κάποιες άλλες τέτοιες σαχλαμάρες, αλλά όταν του έκανα λίγο …μασάζ και του εξήγησα, πείστηκε, και τελικά το δέχθηκε, είπε η Σίσι και χαμήλωσε σεμνά τα βλέφαρά της.
-            Και τώρα άκου το καλύτερο. Την άλλη εβδομάδα έρχεται ο Μιχαλάκης για να με γνωρίσει στους δικούς του.
***
            Την άλλη όμως μέρα, χτύπησε το τηλέφωνο.
-            Σίσι, ο Μιλάλάκης είμαι, ο ...Μισέλ! Σε πήρα να σου πω, πως δεν θα έρθω στην Αθήνα γιατί τα έμαθα όλα για σένα και για τα τατουάζ, ξέρεις, εκείνους τους δυο …πύργους που έχεις στα βυζιά σου.
-            Κατάλαβα, κάτι θα σου ξεφούρνισε η …φίλη μου η Τέτη, θα σου τα πρόφτασε τα νέα, αλλά να ξέρεις Μιχαλάκη πως ότι και να σου είπε αυτή, είναι επειδή με ζηλεύει θανάσιμα γιατί ήταν πάντα ερωτευμένη με κάποιον Λαλάκη Λέπουρα, που όμως αυτός ήθελε εμένα, χωρίς όμως εγώ να έχω κάνει τίποτε μαζί του, είπε η Σίσι και χαμήλωσε σεμνά τα βλέφαρά της.
-            ‘Όχι Σίσι, δεν μου τα είπε η φίλη σου η Τέτη. Ο Αντουάν μου τα είπε όλα, ο «γκουρού» μου!
-          Ο Αντουάν; Γιατί;
-          Γιατί, όπως λέει, βεβαιώθηκε πως πιάνει για τα καλά το …χέρι μου!!!


Γιάννης Β. Δεβελέγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου