Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΑ ΠΛΑΝΑ»



Όταν πρότεινα στον Γιώργο Σιομπότη, την Ελένη Σιάση και τον Δημήτρη Πάνου να παρουσιάσουν το βιβλίο μου «Αμοντάριστα Πλάνα», πέραν από την βαθύτατη εκτίμηση στο πρόσωπό τους, είχα δεδομένο και επιβεβαιωμένο, το υψηλού επιπέδου μορφωτικό τους επίπεδο, το ακέραιο του χαρακτήρα τους, τα πολλαπλά θετικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους και την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο.
Εκείνο όμως που δεν είχε περάσει τότε από το μυαλό μου και το οποίο με εξέπληξε αφάνταστα κατά την παρουσίαση, ήταν η ικανότητά τους - και των τριών - να διεισδύσουν τόσο βαθιά στα αισθήματα και τις σκέψεις μου που αποτυπώνονται στο βιβλίο. Να αποκωδικοποιήσουν τα μηνύματα που κρύβονται πίσω από τις χιλιάδες λέξεις και να αναγνωρίσουν την προσπάθεια που κατέβαλα για να περιορίσω μέσα στο πλαίσιο που επιβάλει η ευπρέπεια του δημόσιου λόγου και ο σεβασμός προς τον αναγνώστη, τον ατίθασο σε ορισμένες περιπτώσεις αυθορμητισμό μου.   
Τα διαπιστευτήρια, των, δημοσιογράφου Νίκου Βούστρου και σκηνοθέτη – ηθοποιού Χρήστου Χρήστου, που ανέλαβαν τον συντονισμό και την ανάγνωση των κειμένων αντίστοιχα, δεν άφηναν καμία απολύτως αμφιβολία για την ποιότητα του έργου τους. Όπως και αποδείχθηκε στην πράξη!
Για όσα αναφέρονται ανωτέρω, όλους τους ευγνωμονώ!!!
Η επιλογή του θεάτρου «ΕΚΦΡΑΣΗ» ως χώρου παρουσίασης, ήταν τελικά πολύ επιτυχημένη, αν λάβουμε υπόψη τα κολακευτικά σχόλια όσων παρακολούθησαν την εκδήλωση. Καθότι, όλοι συμφώνησαν μετά το τέλος της παρουσίασης, ότι πέρασαν μία ευχάριστη βραδιά, σε ένα περιβάλλον πρωτότυπο, φιλικό, ζεστό, φιλόξενο! Εγώ, σε αυτά τα υπέροχα σχόλια, θα ήθελα να συμπληρώσω ότι το υπεύθυνο προσωπικό του θεάτρου, ήταν ιδιαίτερα ευγενικό, πρόθυμο και αποτελεσματικό, απέναντι στις απαιτήσεις της εκδήλωσης.
Με την ευκαιρία των ανωτέρω σχολίων, θα ήθελα για μια ακόμη φορά  να εκφράσω τις θερμότατες ευχαριστίες μου στους φίλους και αναγνώστες μου, που με τίμησαν με την παρουσία τους. Να ευχαριστήσω, όχι λιγότερο, όλους εκείνους που με πήραν στο τηλέφωνο και με ενημέρωσαν ότι παρότι είχαν την επιθυμία να έρθουν και να σταθούν δίπλα μου σε αυτήν την σημαντική για μένα στιγμή, δεν τους το επέτρεψαν λόγοι ανωτέρας βίας.
Το φωτογραφικό υλικό που ακολουθεί, είναι από την εκδήλωση!

Γιάννης Β. Δεβελέγκας                                                  Ιωάννινα 12 Φεβ 2020,
                                                                                          θέατρο «ΕΚΦΡΑΣΗ», Αραβαντινού 14

 
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου