Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Ο ΒΑΡΙΟΠΟΥΛΑΣ ΤΟ POKEMON ΚΑΙ Η ΚΑΡΙΕΡΑ


            Ο Γερασιμάκης, λούφαξε σε κάτι θάμνους απέναντι από την παλιά Δημοτική αποθήκη και περίμενε υπομονετικά. Η καρδιά του κόντευε να σπάσει από την αγωνία. Στο χέρι του κρατούσε σφιχτά μια βαριοπούλα που την έστρεφε κάθε τρεις και λίγο προς τη μεριά που έπεφτε το φως του φεγγαριού για να βεβαιωθεί πως όλα ήτανε εντάξει. Είχε ιδρώσει!
Εκείνη ακριβώς τη στιγμή ακούστηκε ο αποθηκάριος να σέρνει με βιασύνη τη σκουριασμένη σιδερένια πόρτα της αποθήκης για να κλειδώσει και να φύγει. Είχε τώρα μερικές βδομάδες που του εμπιστεύτηκε ο Δήμαρχος προσωπικά, τα κλειδιά της αποθήκης με τα καταχωνιασμένα εκεί αγάλματα και προτομές, που ξηλώθηκαν άρον – άρον από τα πάρκα και τις πλατείες για να τα «προστατέψουν», λέει, από τους βάνδαλους!  
-            «Αι σιχτίρ!  Εγώ πληρώνω την ανικανότητα του κράτους να μαζέψει τα τσογλάνια που τα μπογιατίζουν και τα σπάνε», ακούστηκε να μονολογεί ο αποθηκάριος καθώς απομακρυνόταν μέσα στο σκοτάδι.
Ο Γερασιμάκης δεν έχασε λεπτό. Κοπάνησε με την βαριοπούλα το λουκέτο ασφαλείας και μπούκαρε φουριόζος μέσα στην αποθήκη φωτίζοντας με τον φακό του κινητού του.  Όταν εντόπισε το άγαλμα του γέρου του Μοριά, σκαρφάλωσε σαν αίλουρος πάνω στο άλογο και ετοιμάστηκε να του σπάσει το δάχτυλο που …κάτι έδειχνε. Και τότε ξαφνικά, άναψαν όλα τα φώτα και οι προβολείς της αποθήκης και ακούστηκε η φωνή του φύλακα: «Σε τσάκωσα βρομόπαιδο»…
Δύο ώρες μετά το επεισόδιο:
            Ο Δήμαρχος ανασήκωσε τα φρύδια του, φανερώνοντας τη δυσπιστία του σε όσα υποστήριζε η ώριμη κυρία που καθότανε απέναντί του. Στην πραγματικότητα, είχε πάψει να παρακολουθεί τη φλυαρία της εδώ και ώρα, κι αναρωτιόταν αν το ρόλεξ που φορούσε στο δεξί της χέρι λειτουργούσε!
-           Αυτά τα λίγα είχα να σου πω Δήμαρχε και είμαι σίγουρη πως θα δείξεις κατανόηση, του είπε εκείνη μισοθυμωμένα - μισοχαδιάρικα, αφήνοντας μια υποψία ηδονής να ταλαντεύεται ανάμεσα στα δύο κατακόκκινα, υγρά και φορτωμένα υποσχέσεις σαρκώδη χείλη της!
-           Να μείνετε ήσυχη κυρία Φώφη μου, της απάντησε αυτός βαριεστημένα. Θα δω το θέμα σας με επιείκεια κι ευαισθησία!   
-           Δεν έχω περί τούτου καμιά αμφιβολία, του απάντησε σοροπιαστά εκείνη! Πώς είναι δυνατόν εξάλλου να αγνοήσετε τα όσα ισχυρίζεται ο γιος μου ο Γερασιμάκης; Ας μη ξεχνάτε άλλωστε πως δεν είναι ένας τυχαίος γιος! Είναι αναδεχτός ενός πρώην πρωθυπουργού, ανεψιός από τρίτο ξάδερφο υπουργού και κολλητός του γιου του επιτίμου επιτετραμμένου της Ζιμπάμπουε!   
-           Κι εσείς τι είπατε πως κάνετε κυρία μου;
-           Εγώ είμαι …μια μητέρα!
            Δύο δεκαετίες πριν:
            Γεννήθηκε ο Γερασιμάκης, ο γιος και το καμάρι της κυρίας Φώφης από τα Δώθε Καλύβια Αιτωλοακαρνανίας και κατόπιν Εκαλιώτισσας, και του Ανανία, σαλαμέμπορα από τον Κείθε Καρβασαρά επαρχίας Λοκρίδας και κατόπιν εθνικού προμηθευτή!
-           Δεν θα καταντήσω εγώ τον γιο μου  σαλαμέμπορα Ανάν να ζέχνει σάπια έντερα και λίπος σαν και του λόγου σου, είπε στον άντρα της τον Ανανία η Φώφη λίγο πριν ο Γερασιμάκης κλείσει χρόνο, όταν αναζητούσαν τον κατάλληλο νονό να τον βαφτίσει! Εγώ τον γιο μου θέλω να τον καμαρώσω ανώτερο υπάλληλο του Δημοσίου!  
            Ο Γερασιμάκης ή Σίμος, μεγάλωσε γρήγορα, όπως συνηθίζουν να μεγαλώνουν τα παιδιά στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης. Πέταξε τις ελβιέλες από λάστιχο και φόρεσε τα μπένετον και τα τρουσάρντια, γράφτηκε σε ξενόγλωσσο κολέγιο, όπου κι απέκτησε παρέες επιπέδου και ενδιαφέροντα γηπέδου!   
-           Δεν θα καταντήσω εγώ τον γιο μου  γραφιά του Δημοσίου Ανάν, να ζέχνει φωτοτυπικές μελάνες! Δήλωσε τότε κατηγορηματικά η Φώφη στον Ανανία. Εγώ τον γιο μου θέλω να τον καμαρώσω υπουργό! Να βάλει δυο υπογραφές και να «τακτοποιηθεί» για πάντα! Τι τα «ενισχύουμε» κρυφά τόσον καιρό τα κόμματα, συμπλήρωσε με νόημα!
            Ο Γερασιμάκης ή Σίμος ή Βαριοπούλας (Όπως τον αποκαλούσαν στην πιάτσα επειδή δεν είχε αφήσει μύτη για μύτη πάνω στα αγάλματα που είχαν την ατυχία να εκτίθενται στα πάρκα και στις πλατείες), εξελίχθηκε ραγδαίως, όπως συνηθίζουν να εξελίσσονται οι γόνοι στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης. Μπήκε στο πανεπιστήμιο, χειραφετήθηκε πολιτικά κι έκανε αχταρμά τις «ευαισθησίες» της επαναστατικής αριστεράς, τον «δυναμισμό» της εθνικιστικής δεξιάς και το «αγωνιστικό» ταμπεραμέντο της στρογγυλής θεάς. Και επειδή ως παιδί της πόλης δεν ήξερε από δρεπάνια και τσεκούρια, πήρε στα χέρια το σφυρί. Μια βαριοπούλα δηλαδή που γίνονταν ενίοτε και ρόπαλο!
-           Δεν θα καταντήσω εγώ τον γιο μου υπουργάκο Ανάν, για να τρέχει πίσω από κάθε εργολάβο ή κάθε έμπορο εξοπλισμών! Εγώ τον γιο μου θέλω να τον καμαρώσω Επίτροπο στην Κομισιόν! Δήλωσε τότε κατηγορηματικά η Φώφη στον Ανανία. Να «πιάσεις» τις άκρες σου στους καναλάρχες, στις πρεσβείες και στους τραπεζίτες και να τους τάξεις τα πάντα! Δεν θα είναι δα ο Γερασιμάκης μου ο πρώτος που θα ταυτίσει τις προσωπικές του φιλοδοξίες με τα συμφέροντα των πρεσβειών! Ούτε κι ο τελευταίος!    
            Δύο μήνες μετά το επεισόδιο στην αποθήκη:
            Ο Γερασιμάκης ή Σίμος ή Βαριοπούλας αφού προσήχθη στην Ασφάλεια, αφέθηκε ελεύθερος μετά την παρέμβαση τεσσάρων βουλευτών και δύο δικηγόρων, οι οποίοι ισχυρίστηκαν πως το παιδί βρισκότανε στην αποθήκη για να συλλάβει ένα pokemon! Κατόπιν τούτου, o Δήμαρχος εξέτασε με «ευαισθησία» το αίτημα της Φώφης και προσέλαβε τον Βαριοπούλα στο ιδιαίτερο γραφείο του, ως ειδικό στρατηγικό σύμβουλο στα θέματα τεχνολογίας pokemon go!   
-           Μεγάλη επιτυχία αυτή για τον Γερασιμάκη μου Ανάν! Δήλωσε τότε ενθουσιασμένη η Φώφη στον Ανανία . Άνοιξε επιτέλους ο δρόμος που ονειρεύτηκα για το παιδί μου! Τώρα πια είμαι σίγουρη για μια λαμπρή πολιτική καριέρα! Μην ξεχνάς Ανάν, πως για να γίνεις βουλευτής, υπουργός ή και πρωθυπουργός σ΄ αυτή τη χώρα, δεν απαιτούνται, ούτε πιστοποιητικό λευκό του ποινικού μητρώου σου, ούτε βεβαίωση γιατρών για την σωματική και ψυχική σου υγεία!!!  

Γιάννης Β. Δεβελέγκας                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου